دانلود پایان نامه پروژه حسابداری

پایان نامه پروژه رشته حسابداری و مدیریت

دانلود پایان نامه پروژه حسابداری

پایان نامه پروژه رشته حسابداری و مدیریت

امور مالی در شهرداری ها

 با سلام خدمت دوستان گلم پروژه زیر بافرمت word در 55 صفحه تهیه بدون نیاز به ویرایش آماده چاپ میباشد.....

 امور مالی در شهرداری ها

مدیر امور مالی که طبق مادة 79 قانون شهرداری در معیت شهردار ذیحساب شهرداری می باشد بر کلیة واحد ها و شعبة مالی ریاست نظارت خواهد داشت و شهردار مجاز به تعیین یا تغییر او بدون موافقت انجمن شهر نخواهد بود .

در شهرداریهای کوچک و متوسط ممکن است به ذیحساب مذکور که کلیة کارهای مالی را رؤسا و یا به کمک تعدادی کارمند انجام می دهد عنوان رئیس حسابداری اطلاق شود .

وظائف مسئول امور مالی که در معیت شهردار ذیحساب میباشد به طور معمول در شهرداریهای متوسط و بزرگ به قرار زیر است :

الف ـ تهیه برنامه عملیات مالی و هماهنگ ساختن عملیات مذکور .

ب ـ تهیه گزارشهای مالی و ترازنامه و تفریغ بودجه سالانه و بررسی و تأیید آنها .

ج ـ بررسی و کنترل کیفیت اجرای بودجه .

د ـ راهنمائی کارکنان مالی در اجرای مقررات و دستورالعملهای مربوطه .

شرکت در جلسات مناقصه و مزایده و هیأت عالی معاملات و انجام سایر تـکالیفی که طبق آئین نـامة معاملات شهرداری بـعهدة مدیر امـور مـالی 

محول است .

بررسی قراردادها از نظر انطباق آن با اصول و موازین حقوق مالی .

امضای چکها و اسناد پرداخت بعنوان یکی از امضاء کنندگان مجاز طبق مادة79 قانون شهرداری .

امضای مکاتبات مربوط به امور مالی در حدود مقررات مربوط .

اعمال اختیاراتی که از طرف شهردار در عقد قراردادها و ایجاد تعهد یا تشخیص یا صدور حواله به عهدة او محول می شود .

تماس با سازمانها و اشخاص خارج از شهرداری و پیمانکاران و مذاکره با آنها در امور مالی و معاملات شهرداری .

در شهرداریهای بزرگ ممکن است به تناسب حجم کارهای مالی بتعداد مورد لزوم حسابدار و کارمند در دفتر مدیر امور مالی برای همکاری و کمک به او گمارده شود .

 

 


بخش اول : 

سازمان مالی شهرداری ها 

 

1ـ بودجه و اعتبارات

وظایف مسئول بودجه و اعتبارات شهرداری یا واحد سازمانی مربوط که عهده دار این وظیفه می باشد بترتیبی است که در دستورالعمل بودجة شهرداری مقرر شده است .

مسئولیت امور مربوط به بودجه طبق ماده 26 آئین نامة مالی شهرداریها اساساً بعهده شهردار و مسئول امور مالی شهرداری ( ذیحساب) است و نامبردگان باید در شهرداریهای کوچک و متوسط رؤسا اقدام نموده و در شهرداریهای بزرگ مراقبت بعمل آورند که مسئول بودجه واعتبارات وظایف خود را بموقع و بنحو احسن انجام دهد .

2ـ درآمد

وظایفی که در این قسمت انجام می شود بشرح زیر است :

الف ـ تهیه و جمع آوری اطلاعات مربوط به منابع مختلف درآمدهای شهرداری .

ب ـ تهیه پیشنهاد برای برقراری عوارض جدید و تعرفه های درآمد .

ج ـ نگهداری دفاتر جزء و جمع یا کارت مودیان عوارض و میزان عوارض مودیان .

د ـ صدور ابلاغ پیش آگهی های عوارض یا برگه های تشخیص و فیشهای بانکی عوارض .

ه ـ وصول درآمدها و صدور قبض وصول و تودیع آنها در حساب بانکی شهرداری . تحت نظارت شعبه خزانه و تسلیم مدارک مربوط به تشخیص فوق الذکر .

و ـ رسیدگی به عوارض معوقه و بقایا .

ن ـ رسیدگی به شکایات و اعتراضات مودیان عوارض و عنداللزوم طرح آنها در کمسیون های مقرر در قانون .

ر ـ تهیه گزارشها و آمارهای مربوط به درآمد .

ز ـ انجام اقدامات قانونی و تعقیب عملیات مربوط برای وصول درآمدها.

3 ـ حسابداری

وظایفی که در این قسمت انجام می شود بقرار زیر است :

الف ـ تنظیم اسناد هزینه های جاری و اسناد خرید و لیست های حقوق کارکنان و لیست های دستمزد کارگران و رسیدگی قبل از پرداخت .

ب ـ نگهداری حساب پرداخت ها و هزینه های مربوط به تنخواهگردان واحدهای مختلف .

ج ـ رسیدگی به حسابها و صورت وضعیت های پیمانکاران و اشخاص طرف معامله با شهرداری و سایر صورتحسابها .

د ـ نظارت در مناقصه ها و مزایده ها و معاملات شهرداری در حدود مقررات و آئین نامه معاملات شهرداریها .

ه ـ نگهداری و نظارت در حساب انبارها .

و ـ نگهداری حساب درآمد و هزینه و تأسیسات و اموال شهرداری .

ت ـ صدور حواله برای پرداختهای عهده خزانه شهرداری .

پ ـ ثبت کلیه عملیات مالی در دفاتر روزنامه و معین و کل .

ث ـ تهیه گزارشها و صورتهای مالی و ترازنامه و گزارش تفریق بودجه.

بایگانی اسناد و مدارک مالی .

س ـ نظارت و مراقبت در حسن انجام فعالیتهای حسابداری که در سایر واحدهای تابعه امور مالی انجام می شود و تمرکز انعکاس و ثبت نتایج آنها در سیستم حسابداری شهرداری .

4 ـ خزانه 

وظایف واحد خزانه بقرار زیر است :

الف ـ وصول و تمرکز درآمدها و تنظیم حساب وصولی های روزانه و 

مراقبت در توزیع بموقع درآمدها در حسابهای مربوطه بانکی .

ب ـ انجام کلیة پرداختها و ثبت آنها در دفاتر و گزارشهای دریافت و پرداخت روزانه .

ج ـ نگهداری حساب سپرده ها و استرداد آنها بر اساس حواله های صادره .

د ـ پرداخت مالیاتها و حق بیمه های مکسوره در اسناد هزینه بمراجع ذیربط .

ه ـ نگهداری کلیه اوراق بهادار و اسناد دریافتی شهرداری و حساب آنها.

و ـ نگهداری حساب اسناد پرداختی .

ی ـ تنظیم گزارشهای مربوط و ارسال آنها به حسابداری و سایر مراجع ذیربط که در دستورالعمل مقرر است .

5 ـ تدارکات یا کارپردازی

وظایفی که در این قسمت انجام می شود بقرار زیر است :

الف ـ صدرو برگ سفارش و خرید .

ب ـ انجام تشریفات مناقصه و مزایده در معاملات شهرداری با رعایت آئین نامه معاملات شهرداریها .

ج ـ برآورد قیمت ها و هزینه در معاملات .

د ـ تهیه قراردادهای مربوط به معاملات .

ه ـ تحویل گرفتن کالاهای خریداری شده و صدور قبض انبار با تنظیم صورتجلسات تحویل .

و ـ نظارت در حسن اداره انبارهای شهرداری و نگهداری حساب آنها .

ن ـ صدور حواله انبار برای تحویل کالا به واحدها .

ی ـ نظارت و حفظ و نگهداری وسایل موتوری و انجام تعمیرات آنها .

پ ـ تنظیم صورت ها و گزارشهای مالی مربوط به خریدها و اموال و انبار .

6 ـ حسابرسی داخلی

وظایف حسابرسی داخلی بترتیبی است که در دستورالعمل حسابرسی شهرداریها مقرر شده است .

در شهرداریهای کوچک و متوسط وظایف حسابرسی داخلی بعهدة یک نفر حسابرس ( ممیز حسابها ) خواهد بود .

7 ـ اموال

وظایف مربوط به واحد سازمانی در شهرداری که عهده دار اداره امور 

اموال می باشد به ترتیبی است که در آئین نامة اموال شهرداریها مقرر است .

در شهرداریهای کوچک و متوسط انجام وظایف مربوط به تهیه اموال حسابداری است.

8 ـ شعب و تعداد کارکنان امور مالی

در شهرداریهائی که جمعیت آنها از 10 هزار نفر تجاوز نکند کلیة کارهای مالی شهرداری توسط شهرداری و شخصی که در معیت شهردار ذیحساب شهرداری می باشد انجام می گردد و در صورت لزوم معدودی کارمند و کمک گمارده می شوند . شهرداریهای متوسط ممکن است یک یا چند شعبه از شعب امور مالی قرار گیرد یا یک نفر رئیس شعبه برای دو یا سه کار مختلف که یک شعبه تأسیس شده انجام وظیفه نماید .

 

 


بخش دوم : 

سرفصل حسابهای دفتر کل و دفتر معین 

 

بانک ـ پس از تهیه صورت مغایرات بانکی در پایان هر ماه این حساب به مبلغ جمع دریافتی ها و به میزان چکهای صادره و هزینه های بانکی بستانکار می شود و در صورتیکه حسابهای متعدد از طرف شهرداری در بانک افتتاح شده باشد برای هر یک از آنها یک حساب جداگانه در دفتر کل به منظور و به ترتیب فوق عمل خواهد شد .

تنخواه گردان ـ چون ریز اقلام هزینه های پرداختی از محل تنخواه گردان در دفتر تنخواه گردان ثبت می شود فقط در ابتدای سال حساب تنخواه گردان دفتر کل نسبت به مبلغ کل تنخواه گردان بدهکار می شود و در موقع تجدید تنخواه گردان در پایان هر ماه وجه چک دریافتی به حساب هزینه ها در دفتر کل بدهکار و به حساب بانک بستانکار می شود .

بدهکاران ـ مطالبات تحقق یافته شهرداری از اشخاص و موسسات اعم از موسسات دولتی و غیر دولتی در بدهکار این حساب منظور می شود ( طرف این حساب از لحاظ عوارض در حسابهای بامانده بستانکار ذخیره مطالبات قابل وصول است ).

مطالبات از حساب مخصوص ـ در صورتیکه برای فعالیتهای اختصاصی یک گروه حساب جداگانه ایجاد گردد بدهی آن گروه حسابها به گروه حسابهای عمومی ، در این حساب ثبت می گردد .

ها دانلود در شهرداری های تهران  در مورد امور مالی در شهرداری ها

پاورپوینت حساب مستقل وجوه درآمد اختصاصی

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان "حساب مستقل وجوه درآمد اختصاصی" در حجم 31 اسلاید همراه با توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درس حسابداری دولتی رشته حسابداری

عنوان: دانلود پاورپوینت حساب مستقل وجوه درآمد اختصاصی

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس حسابداری دولتی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 31 اسلاید

این فایل در زمینه "حساب مستقل وجوه درآمد اختصاصی"می باشد که در حجم 31 اسلاید همراه با توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درس حسابداری دولتی رشته حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه

مأموریت حساب مستقل وجوه اختصاصی

منابع مالی و ویژگیهای حساب مستقل وجوه درآمد اختصاصی

تعریف درآمد اختصاصی

حسابداری و کنترل بودجه ای

منابع مالی و ویژگی های حساب مستقل وجوه در آمد اختصاصی

تفاوت و مقایسه درآمد اختصاصی و درآمد عمومی

مبنای حسابداری

تخصیص اعتبار

عملیات حسابداری حساب مستقل وجوه در آمد اختصاصی

ابلاغ بودجه

تحقق درآمداختصاصی

وصول درآمد اختصاصی

انتقال درآمد وصولی به خزانه

تخصیص اعتبار جاری با خزانه

دریافت وجه از خزانه و واریز آن به بانک درخواست وجه

تامین اعتبار

پرداخت های قطعی اختصاصی

پرداخت های غیر قطعی اختصاصی ( پیش پرداخت ، علی الحساب و تنخواه گردان پرداخت )

تبدیل پرداخت های غیر قطعی به قطعی

واریز مانده وجوه مصرف نشده به حساب خزانه

انتقال اقلام غیر قطعی به حساب سنواتی

تعیین وضعیت درآمدهای اختصاصی تحقق یافته وصول نشده

بستن حساب ها

بستن حساب های موقت

بستن حساب های دائمی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی, املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

دانلود پاورپوینت حساب مستقل وجوه درآمد اختصاصی

مدیریت زنجیره تامین SCM

با سلام خدمت دوستان گلم پروژه زیر بافرمت docxدر37 صفحه تهیه بدون نیاز به ویرایش آماده چاپ میباشد.....
مقدمه
مدیریت زنجیره تأمین «SCM » یکی از مباحث جدید علمی بود. که تحولات مدیریت صنعتی، تجاری و اینترنتی اخیر غرب مدیون آن بوده و توانسته توجه بسیاری از صاحب نظران و دانش پژوهان را به خود جلب نماید. با توسعه روز افزون شبکه های ارتباطی و فناوری اطلاعات، شاهد ظهور واژه های نو، ایده های نوین و شکل های بدیعی از فعالیت های مرتبط با اینترنت و فناوری اطلاعات در حوزه های مختلف می باشیم. مفاهیمی از قبیلE-Commerce ، E-Business- ، E-Government  ،E-Payment  و...از حوزه های مرتبط با فن آوری اطلاعات و ارتباطات می باشند که می تواند نقش موثری در انتقال دانش بشری ایفا نماید.مدیریت زنجیرۀ تأمین  «SCM » از جمله این مفاهیم می باشد که تحولات عظیمی را در کشورهای صنعتی در عرصه تولید سبب گردیده است.در این پروژه قصد و هدف اصلی از ارائه چنین بحثی معرفی این مبحث جدید و شناسایی کاربردهای آن در زمینه های مختلف می باشد و قصد داریم فاکتورهای مختلف آنرا به بحث گذاریم و از همه مهمتر بر روی فاکتور مکان در زنجیرۀ تأمین کلید نمائیم و راجع به آن به تفصیل به بحث و نظر بپردازم.
     پروژه     
     مدیریت زنجیره تأمین «SCM»
 
فهرست
مفهوم  زنجیره تأمین
مفهوم زنجیرۀ تأمین و مدیریت زنجیرۀ تأمین
پنج بخش اصلی هر زنجیرۀ تأمین
تولید
موجودی
مکان
حمل و نقل
اطلاعات
زنجیره تأمین چگونه کار می کند.
موجودی چرخه
مکان
حمل و نقل
 
در این تحقیق به سوالات زیر پاسخ داده خواهد شد.
1- زنجیره تأمین و مدیریت زنجیره تأمین هر کدام چه مفهومی دارند؟
2- اصول بهینه سازی سیستم  «SCM » کدامند؟
3-  مزایا و معایب بهینه سازی  «SCM » کدامند؟
4- فرآیند  «SCM » چگونه است؟
5- ضرورت اندازه گیری عملکرد در زنجیره تأمین چگونه است؟
6- رقابت پذیری در زنجیره تأمین به چه مفهوم است؟
7- تأثیر مکان یابی در زنجیره تأمین چیست؟
8- عدم قطعیت زنجیره تأمین شامل چه مواردی و چگونه است؟
9- فرضیات  «SCM » کدامند؟
10-  «SCM » شرکت ها در چه زمینه هایی کمک می نماید؟
 هنگام خرید لطفا مشخصات و آدرس ایمیل خود را با دقت وارد کنید چون یک نسخه از لینک دانلود به آدرس ایمیل وارد شده هنگام خرید ارسال می شود . آدرس ایمیل با www. آغاز نمی شود .

پروژه امور برنامه ریزی و کنترل موجودی

با سلام خدمت دوستان گلم پروژه زیر بافرمت DOCXدر67صفحه تهیه بدون نیاز به ویرایش آماده چاپ میباشد.....

امور برنامه ریزی و کنترل موجودی

چکیده: 

امروزه برنامه ریزی و کنترل موجودیها از مهمترین فعالیت های مهم واساسی در واحد های صنعتی به شمار می رود .فعالیتهای  متمرکز  شده با عنوان  کنترل موجودیها همواره مورد توجه خاص مدیریت بخش کنترل مواد وسفارشات و مهندسی صنایع است .سایر واحدهای صنعت  نیز با توجه به اهداف و وظایفی که به عهده دارندهریک به نوعی خاص سیاستهای رایج در فعالیتهای  برنامه ریزی و کنترل موجودیها را مورد مطالعه  قرار داده وبنابر مصالح خود به نوعی سیاست و خط مشی برای اداره این  فعالیت  گرایش دارند. هدف اصلی امور برنامه ریزی و کنترل موجودی ان است که باتجزیه وتحلیل شرایط و هزینه ها مناسب ترین سیاست ها را برای سفارش و نگهداری موجودی در کارخانه اتخاذ نماید. در این گزارش که در کارخانه فولاد بروجن صورت گرفته به برسی کنترل موجودی وانبار پرداخته ایم.

   پروژه

    امور برنامه ریزی و کنترل موجودی

فهرست:

فصل اول: مقدمه: 5 

فصل دوم:معرفی محل کار اموزی:   11

فصل سوم: فعالیت های انجام شده توسط کار اموز:  22

فصل چهارم:نتیجه گیری:73

فصل اول

مقدمه:

شهرستان بروجن یکی از شهرستان های استان چهار محال و بختیاری است که در شهرک صنعتی ان با توجه به وجود نیروی انسانی متخصص وکار امد شرکتهای متعددی وجود دارد در این میان شهرک صنعتی جدید سفیددشت واقع در شهر سفیددشت که شهر کوچکی در شهرستان بروجن است و چند سالی از تاسیس ان میگذرداز پیشرفت قابل ملاحظه ای برخوردار گشته است و شرکت های جدید و نوبنیان با توجه به موقعیت جغرافیایی زمین مناسب و پهناوروهمچنین جاده دسترسی مناسب  و امکانات کامل صنعتی از قبیل برق فشار قوی و ضعیف آب گازو خطوط تلفن اقدام به تاسیس کارخانه در این محل گردانیده اند. در بین این  کارخانجات و صنایع  تولیدی  مختلف می توان  به مجتمع  صبا فولاد زاگرس که یکی از زیر مجموعه های  مجتمع صنایع فولاد چهار محال می باشد اشاره کرد.

هنگام خرید لطفا مشخصات و آدرس ایمیل خود را با دقت وارد کنید چون یک نسخه از لینک دانلود به آدرس ایمیل وارد شده هنگام خرید ارسال می شود . آدرس ایمیل با www. آغاز نمی شود .

دانلود پاورپوینت فرضیات بدیهی حسابرسی

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان"فرضیات بدیهی حسابرسی" در حجم 34  اسلاید همراه با توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درس حسابرسی رشته های حسابداری و مدیریت در مقطع کارشناسی و درس حسابرسی پیشرفته رشته حسابداری در مقطع کارشناسی ارشد

دانلود پاورپوینت فرضیات بدیهی حسابرسی

دسته: حسابداری- مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس حسابرسی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 34 اسلاید

این فایل در زمینه " فرضیات بدیهی حسابرسی "می باشد که در حجم 34 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درس حسابرسی رشته های حسابداری و مدیریت در مقطع کارشناسی و درس حسابرسی پیشرفته رشته حسابداری در مقطع کارشناسی ارشدمورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

ویژگی فرضیات بدیهی

ویژگی فرضیات بدیهی ازنظر چارلز وست چرچمن

فرضیات  بدیهی حسابرسی

فرضیات بدیهی توجیه کننده حسابرسی

اولین فرض بدیهی توجیه کننده حسابرسی

دومین فرض بدیهی توجیه کننده حسابرسی

سومین فرض بدیهی توجیه کننده حسابرسی

چهارمین فرض بدیهی توجیه کننده حسابرسی

پنجمین فرض بدیهی توجیه کننده حسابرسی

فرضیات بدیهی رفتاری حسابرسی

اولین فرض بدیهی رفتاری حسابرسی

دومین فرض بدیهی رفتاری حسابرسی

سومین فرض بدیهی  رفتاری حسابرسی

چهارمین فرض بدیهی رفتاری حسابرسی

پنجمین فرض بدیهی رفتاری حسابرسی

فرضیات بدیهی کار کردی حسابرسی

اولین فرض بدیهی کارکردی حسابرسی

سومین فرض بدیهی کارکردی حسابرسی

سومین فرض بدیهی کارکردی حسابرسی

چهارمین فرض بدیهی کارکردی حسابرسی

پنجمین فرض بدیهی کارکردی حسابرسی

تأیید ، اثبات و گواهی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.