دانلود پایان نامه پروژه حسابداری

پایان نامه پروژه رشته حسابداری و مدیریت

دانلود پایان نامه پروژه حسابداری

پایان نامه پروژه رشته حسابداری و مدیریت

دانلود پاورپوینت انواع نقش های حسابرسی

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان انواع نقشهای حسابرسی در حجم 22 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درس حسابداری مدیریت رشته های حسابداری و مدیریت

عنوان: دانلود پاورپوینت انواع نقش های حسابرسی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 22 اسلاید

دسته: حسابداری- مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس حسابداری مدیریت)

این فایل در زمینه انواع نقشهای حسابرسیمی باشد که در حجم 22 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درس حسابداری مدیریت رشته های حسابداری و مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

نقشهای حسابرسی

نقش عام اجتماعی رسیدگی و حسابرسی

نقش خاص اجتماعی حسابرسی

حاکمیت شرکتی

تعریف حاکمیت شرکتی

چارچوب نظریه حاکمیت شرکتی

تئوری نمایندگی

تئوری هزینه معاملات

تئوری ذی نفعان

تفاوت بین تئوری نمایندگی و تئوری هزینه معاملات

نیاز به تلفیق تئوری ذی نفعان و تئوری نمایندگی

قدرت و نقش اجتماعی حسابرسی

نقش اقتصادی رسیدگی به طور عام

نقش اقتصادی خاص حسابرسی

تقریر ادبیات نقش اقتصادی حسابرسی

نفع شخصی اقتصادی و تمایل به حسابرسی

نقش روانشناسی رسیدگی و حسابرسی

حسابداری سحر آمیز و تشریفات آن

نقش روانی فرآیند رسیدگی تأیید و حسابرسی

نقش بیمه سیاسی حسابرسی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی, املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

 


دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی درس حسابرسی با عنوان انواع نقشهای حسابرسی

دانلود پاورپوینت عملیات حسابداری خزانه داری کل

با سلام خدمت دوستان گلم پروژه زیر بافرمت پاور پینت در 33 صفحه تهیه بدون نیاز به ویرایش آماده چاپ میباشد.....

دانلود پاورپوینت عملیات حسابداری خزانه داری کل

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس حسابداری دولتی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 33 اسلاید

این فایل در زمینه " عملیات حسابداری خزانه داری کل"می باشد که در حجم 33 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درس حسابداری دولتی رشته حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه

حساب های بانکی دولتی

حسابهای بدون حق برداشت (بانک های دریافت یا تمرکز)

- حساب های با حق برداشت(بانک های پرداخت)

حساب های (بانکی) دریافت  و پرداخت

منابع مالی خزانه

وجوه دولتی

وجوه امانی

استقراض(وام)

انواع حساب های مستقل در خزانه

حساب های خزانه  مستقل

حساب مستقل وجوه عمومی خزانه داری کل

چرخه حسابداری

دریافت تنخواه گردان خزانه

وصول درآمدها و سایر دریافت ها

تسویه تنخواه گردان حسابداری

تسویه تنخواه گردان خزانه

بستن حساب ها در پایان سالی مالی

صورت های مالی حساب های مستقل

صورت تغییرات در مازاد

صورت عملکرد بودجه سالانه حساب مستقل

چرخه حسابداری حساب مستقل وجوه اختصاصی

ثبت بستن حساب ها

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی, املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

 هنگام خرید لطفا مشخصات و آدرس ایمیل خود را با دقت وارد کنید چون یک نسخه از لینک دانلود به آدرس ایمیل وارد شده هنگام خرید ارسال می شود . آدرس ایمیل با www. آغاز نمی شود .

نقش هیأت مدیره شرکت‌ها در مدیریت ریسک در عرصه

با سلام خدمت دوستان گلم پروژه زیر بافرمت docx در 19 صفحه تهیه بدون نیاز به ویرایش آماده چاپ میباشد.....

نقش هیأت مدیره شرکت‌ها در مدیریت ریسک در عرصه

 

معرفی

به دنبال بحران اعتباری سال 2007 در سال 2008 و در نتیجه این بحران مالی در سطح بین‌الملل منجر به شنیدن صدای خرد شدن چرخ‌های اقتصادی کشورها و خانوارها بصورت کامل در زیر بار فشار اقتصادی حاکم بر اقتصاد سراسر جهان گردید که به تبع آن همزمان با ایجاد بحران و تبعات ناشی از آن مباحث متعدد و بصورتی گسترده در محافل عمومی و جوامع حرفه‌ای در بخش اقتصاد، درخصوص حوزه حاکمیت شرکت‌های بزرگ با موضوعیت مدیریت ریسک مطرح گردید. بطوریکه فدراسیون بین‌المللی حسابداری (IFAC) در این ارتباط به موضوع بحران مالی با این عبارت اشاره می‌نماید که"بحران مالی که در سال‌های اخیر دنده‌های اقتصاد را در زیر چرخ‌های خود خرد نموده است لذا از این رخداد می‌بایست درس‌هایی را آموخت .

 فهرست

معرفی

توانمندی‌ها:

در مرحله ریسک نمودن:

نتایج:

چگونه هیأت مدیره می‌تواند نقش کلیدی در مدیریت ریسک در بخش عمومی را بازی کند؟

نقش هیأت مدیره درخصوص مدیریت ریسک در سطح سازمان چیست؟

نقش هیأت مدیره در مدیریت ریسک در عمل:

ایجاد ریسک‌پذیری:

ریسک جامع:

ریسک‌پذیری:

نتیجه‌گیری:

پی‌نوشت:

منابع:

  هنگام خرید لطفا مشخصات و آدرس ایمیل خود را با دقت وارد کنید چون یک نسخه از لینک دانلود به آدرس ایمیل وارد شده هنگام خرید ارسال می شود . آدرس ایمیل با www. آغاز نمی شود .

پروژه مدیریت زنجیره تأمین «SCM»

با سلام خدمت دوستان گلم پروژه زیر بافرمت docx در37  صفحه تهیه بدون نیاز به ویرایش آماده چاپ میباشد.....

مدیریت زنجیره تأمین «SCM»

مقدمه

مدیریت زنجیره تأمین «SCM » یکی از مباحث جدید علمی بود. که تحولات مدیریت صنعتی، تجاری و اینترنتی اخیر غرب مدیون آن بوده و توانسته توجه بسیاری از صاحب نظران و دانش پژوهان را به خود جلب نماید. با توسعه روز افزون شبکه های ارتباطی و فناوری اطلاعات، شاهد ظهور واژه های نو، ایده های نوین و شکل های بدیعی از فعالیت های مرتبط با اینترنت و فناوری اطلاعات در حوزه های مختلف می باشیم. مفاهیمی از قبیلE-Commerce ، E-Business- ، E-Government  ،E-Payment  و...از حوزه های مرتبط با فن آوری اطلاعات و ارتباطات می باشند که می تواند نقش موثری در انتقال دانش بشری ایفا نماید.مدیریت زنجیرۀ تأمین  «SCM » از جمله این مفاهیم می باشد که تحولات عظیمی را در کشورهای صنعتی در عرصه تولید سبب گردیده است.در این پروژه قصد و هدف اصلی از ارائه چنین بحثی معرفی این مبحث جدید و شناسایی کاربردهای آن در زمینه های مختلف می باشد و قصد داریم فاکتورهای مختلف آنرا به بحث گذاریم و از همه مهمتر بر روی فاکتور مکان در زنجیرۀ تأمین کلید نمائیم و راجع به آن به تفصیل به بحث و نظر بپردازم.

مدیریت زنجیره تأمین «SCM»

 فهرست

مفهوم  زنجیره تأمین

مفهوم زنجیرۀ تأمین و مدیریت زنجیرۀ تأمین

پنج بخش اصلی هر زنجیرۀ تأمین

تولید

موجودی

مکان

حمل و نقل

اطلاعات

زنجیره تأمین چگونه کار می کند.

موجودی چرخه

مکان

حمل و نقل

 

در این تحقیق به سوالات زیر پاسخ داده خواهد شد.

1- زنجیره تأمین و مدیریت زنجیره تأمین هر کدام چه مفهومی دارند؟

2- اصول بهینه سازی سیستم  «SCM » کدامند؟

3-  مزایا و معایب بهینه سازی  «SCM » کدامند؟

4- فرآیند  «SCM » چگونه است؟

5- ضرورت اندازه گیری عملکرد در زنجیره تأمین چگونه است؟

6- رقابت پذیری در زنجیره تأمین به چه مفهوم است؟

7- تأثیر مکان یابی در زنجیره تأمین چیست؟

8- عدم قطعیت زنجیره تأمین شامل چه مواردی و چگونه است؟

9- فرضیات  «SCM » کدامند؟

10-  «SCM » شرکت ها در چه زمینه هایی کمک می نماید؟

 هنگام خرید لطفا مشخصات و آدرس ایمیل خود را با دقت وارد کنید چون یک نسخه از لینک دانلود به آدرس ایمیل وارد شده هنگام خرید ارسال می شود . آدرس ایمیل با www. آغاز نمی شود ....

حسابداری عمومی مقدماتی

با سلام خدمت دوستان گلم پروژه زیربه صورت zipدر252 صفحه تهیه بدون نیاز به تغییر آماده چاپ میباشد.....

حسابداری عمومی مقدماتی

امروزه آشنایی با مفاهیم حسابداری برای تمام کسانی که به انجام فعالیت های اقتصادی می پردازند از ضرورت های اجتناب ناپذیر است. در کتاب حاضر سعی شده است که رئوس کلی مباحث حسابداری در حدی که با مطالعۀ آن بتوان به عنوان حسابدار یک مؤسسۀ کوچک فعالیت نمود، تشریح شود. اعتقاد مؤلف بر این است که مطالب مطرح شده در این کتاب کمی فراتر از حسابداری مقدماتی است، لیکن بنا بر ضرورت رعایت سرفصل های مقرر در استانداردهای ابلاغ شده به مؤلف، تلاش شد که حتی الامکان مباحث مطروحه به شکل ساده و قابل فهم بیان گردد.

 هنگام خرید لطفا مشخصات و آدرس ایمیل خود را با دقت وارد کنید چون یک نسخه از لینک دانلود به آدرس ایمیل وارد شده هنگام خرید ارسال می شود . آدرس ایمیل با www. آغاز نمی شود .