دانلود پایان نامه پروژه حسابداری

پایان نامه پروژه رشته حسابداری و مدیریت

دانلود پایان نامه پروژه حسابداری

پایان نامه پروژه رشته حسابداری و مدیریت

تجزیه و تحلیل هزینه – حجم - سود(CVP)

با سلام خدمت دوستان گلم پروژه زیر بافرمت پاورپینت در 35صفحه تهیه بدون نیاز به تغییر آماده چاپ میباشد.....

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل هزینه – حجم - سود(CVP)

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 35 اسلاید

دسته: حسابداری مدیریت

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان "تجزیه و تحلیل هزینه – حجم - سود"بوده و در 35 اسلاید طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) درسحسابداری مدیریت در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و حسابداری مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:

مقدمه

تجزیه و تحلیل هزینه –حجم–سود(CVP)

موارد استفاده از CVP

مدل CVP

حاشیه فروش و صورت سود و زیان بر مبنای حاشیه فروش

حاشیه فروش و صورت سود و زیان بر مبنای حاشیه فرو

پرسش های که با استفاده از CVP می توان به آنها پاسخ داد

تجزیه و تحلیل CVP در برنامه ریزی نقطه سر به سر

محاسبه مبلغ فروش در نقطه سر به سر

نمودار CVP و نمودار سود – حجم

تجزیه و تحلیل CVP  برای برنامه ریزی سود

برنامه ریزی هزینه: تعامل بین هزینه های ثابت و متغیر

دخالت مالیات بر درآمد در تجزیه وتحلیل CVP

تجزیه و تحلیل CVP در هزینه یابی بر مبنای فعالیت

روش حاشیه ایمنی

اهرم عملیاتی

نمودار CVP در حالت هزینه های ثابت بالا

نمودار CVP  در حالت هزینه های ثابت پایین

تجزیه و تحلیل CVP در حالت چند محصولی

تجزیه و تحلیل CVP در سازمان های غیر انتفاعی و خدماتی

شناسایی هزینه ثابت و متغیر در تجزیه و تحلیل CVP

با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان.....

 بر مبنای حاشیه فروش  

امور برنامه ریزی و کنترل موجودی

چکیده: 
امروزه برنامه ریزی و کنترل موجودیها از مهمترین فعالیت های مهم واساسی در واحد های صنعتی به شمار می رود .فعالیتهای  متمرکز  شده با عنوان  کنترل موجودیها همواره مورد توجه خاص مدیریت بخش کنترل مواد وسفارشات و مهندسی صنایع است .سایر واحدهای صنعت  نیز با توجه به اهداف و وظایفی که به عهده دارندهریک به نوعی خاص سیاستهای رایج در فعالیتهای  برنامه ریزی و کنترل موجودیها را مورد مطالعه  قرار داده وبنابر مصالح خود به نوعی سیاست و خط مشی برای اداره این  فعالیت  گرایش دارند. هدف اصلی امور برنامه ریزی و کنترل موجودی ان است که باتجزیه وتحلیل شرایط و هزینه ها مناسب ترین سیاست ها را برای سفارش و نگهداری موجودی در کارخانه اتخاذ نماید. در این گزارش که در کارخانه فولاد بروجن صورت گرفته به برسی کنترل موجودی وانبار پرداخته ایم.
فهرست:
فصل اول: مقدمه: 5 
فصل دوم:معرفی محل کار اموزی:   11
فصل سوم: فعالیت های انجام شده توسط کار اموز:  22
فصل چهارم:نتیجه گیری:73
فصل اول
مقدمه:
شهرستان بروجن یکی از شهرستان های استان چهار محال و بختیاری است که در شهرک صنعتی ان با توجه به وجود نیروی انسانی متخصص وکار امد شرکتهای متعددی وجود دارد در این میان شهرک صنعتی جدید سفیددشت واقع در شهر سفیددشت که شهر کوچکی در شهرستان بروجن است و چند سالی از تاسیس ان میگذرداز پیشرفت قابل ملاحظه ای برخوردار گشته است و شرکت های جدید و نوبنیان با توجه به موقعیت جغرافیایی زمین مناسب و پهناوروهمچنین جاده دسترسی مناسب  و امکانات کامل صنعتی از قبیل برق فشار قوی و ضعیف آب گازو خطوط تلفن اقدام به تاسیس کارخانه در این محل گردانیده اند. در بین این  کارخانجات و صنایع  تولیدی  مختلف می توان  به مجتمع  صبا فولاد زاگرس که یکی از زیر مجموعه های  مجتمع صنایع فولاد چهار محال می باشد اشاره کرد.

استراتژی کاررآهه شغلی

با سلام خدمت دوستان عزیز پروژه زیر با فرمت docx در7 صفحه آماده چاپ و بدون نیاز به تغییر میباشد.......

کاررآهه شغلی

 

چکیده

امروزه مدیران، کارمندان، محققان و قانونگذاران عمومی به بهبود کیفیت زندگی کاری اهمیت زیادی می دهند. نیروی کار مرد و زن و افراد جوان و به خصوص آنهایی که تحصیلات عالی دارند به شغلهای غنی تر و یا شغلهایی که بتوانند در آن مؤثر باشند، توجه بیشتری می کنند. این افراد با استخدام در سازمان نیاز به پیشرفت و تکامل دارند و انتقال و ارتقاها را تجربه می کنند و همچنین نیاز دارند که مهارتهای جدیدی را کسب کنند. در این بین بهبود کاررآهه شغلی وسیله ای است که از طریق آن یک سازمان می تواند بهره وری فعلی کارکنان خود را تداوم بخشیده یا افزایش دهد و در تمام این مدت آنان را برای دنیای در حال تغییر آماده سازد. در این مقاله سعی شده است که یک دستورالعمل ده مرحله ای برای تدوین استراتژی کاررآهه شغلی شخصی ارائه گردد

 


 استراتژی کاررآهه شغلی

 

 

چکیده

مقدمه

اهمیت کاررآهه شغلی

نمودار 1) تدوین کاررآهه استراتژی شغلی

تهیه یک شناخت نامه شخصی

تعیین هدفهای شخصی و حرفه ای بلند مدت

تجزیه و تحلیل محیط:‌ تهدیدات و فرصتها

تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف شخصی

تدوین استرات‍ی مسیر شغلی: گزینه های گوناگون

آزمون سازگاری و گزینه ها ی استراتژیک

تعیین مسیر شغلی کوتاه مدت و برنامه های عملی

تهیه برنامه های احتمالی

اجرای برنامه مسیر شغلی

نظارت بر پبشرفت

نتیجه گیری

منابع

هنگام خرید لطفا مشخصات و آدرس ایمیل خود را با دقت وارد کنید چون یک نسخه از لینک دانلود به آدرس ایمیل وارد شده هنگام خرید ارسال می شود . آدرس ایمیل با www. آغاز نمی شود .


پایان نامه تجزیه و تحلیل نسبتهای مالی شرکت ها

با سلام خدمت دوستان عزیز پایان نامه تجزیه و تحلیل نسبت های مالی شرکت ها با فرمت word در 71 صفحه آماده چاپ میباشد.....

دانلود پایان نامه تجزیه و تحلیل نسبت های مالی شرکت ها

پایان نامه ی تجزیه و تحلیل نسبت های مالی شرکت ها جهت محققین ، اساتید و دانشجویان دوره کارشناسی ناپیوسته در 71 صفحه و با فرمت word آماده ی چاپ و ارائه می باشد .

پایان نامه ی فوق شامل 2 فایل word با 71 صفحه و exel با 24 sheet می باشد .

در فایل اکسل به ترازنامه و صورت حساب برخی شرکت ها همچون :

ترازنامه نوش مازندران ، ترازنامه پاکسان ، ترازنامه عام شهد ، ترازنامه ایران خودرو ، ترازنامه گلتاش ، صورت حساب شرکت نوش مازندران ، صورت حساب شرکت پاکسان ، صورت حساب شرکت عام شهد ، صورت حساب شرکت ایرلن خودرو ، صورت حساب شرکت گلتاش و ... پرداخته شده است .

همچنین در ادامه میتوانید فهرست مطالب موجود در فایل word را مشاهده کنید .

.


چکیده فارسی............................................. 1

مقدمه................................................... 2    

فصل اول(ترازنامه شرکتها)................................ 3

مقدمه.............................................. 4

ترازنامه شرکت نوش مازندران......................... 5

تراز نامه شرکت پاکسان ............................. 6

تراز نامه شرکت عام شهد ............................ 7

تراز نامه شرکت ایران خودرو......................... 8

تراز نامه شرکت گلتاش .............................. 9

فصل دوم (سود و زیان شرکت ها )........................... 10

مقدمه ............................................. 11

صورت سود و زیان شرکت نوش مازندران ................. 12

صورت سود و زیان شرکت پاکسان ....................... 13

صورت سود و زیان شرکت عام شهد ...................... 14

صورت سود و زیان شرکت ایران خودرو .................. 15

صورت سود و زیان شرکت گلتاش......................... 16

فصل سوم (محاسبات نسبت های مالی شرکت ها )................. 17

مقدمه ............................................. 18

تجزیه و تحلیل نسبت جاری  .......................... 19

تجزیه و تحلیل سرمایه در گردش....................... 20

تجزیه و تحلیل نسبت کالا به سرمایه در گردش........... 21

تجزیه و تحلیل نسبت نسبت دارایی ها ................. 22

تجزیه و تحلیل نسبت بدهی  .......................... 23

تجزیه و تحلیل نسبت گردش سرمایه جاری ............... 24

تجزیه و تحلیل نسبت دارایی به حقوق صاحبان سرمایه.... 25

تجریه و تحلیل نسبت مالکانه ...............................................26

تجزیه و تحلیل نسبت بدهی جاری به حقوق صاحبان سرمایه. ...27

تجزیه و تحلیل نسبت بدهی به حقوق صاحبان سرمایه ..... ...28

تجزیه و تحلیل نسبت سود ناخالص....................... 29

تجزیه و تحلیل نسبت بدهی بلند مدت به حقوق صاحبان سرمایه  .................................... .30

تجزیه و تحلیل نسبت سود عملیاتی  ................... ..31

تجزیه و تحلیل نسبت سود خالص ....................... ..32

فصل چهارم  ........................................  33

نتیجه گیری......................................... ..34

فهرست منابع ....................................... ..35

چکیده انگلیسی.......................................  36

ضمیمه1 (نسبت ها)..............................    37

 

 هنگام خرید لطفا مشخصات و آدرس ایمیل خود را با دقت وارد کنید چون یک نسخه از لینک دانلود به آدرس ایمیل وارد شده هنگام خرید ارسال می شود . آدرس ایمیل با www. آغاز نمی شود .


دانلود پایان نامه تجزیه وتحلیل شرکت ها

پروژه مدیریت بازاریابی گردشگری

با سلام احترام خدمت خدمت دوستان عزیز پروژه مدیریت بازاریابی گردشگری با فرمت docx در13 صفحه آماده چاپ میباشد......
خلاصه :
برندینگ و اصول آن :
اغلب مردم و حتی شرکت های تجاری فکر می کنند که پدیده برندینگ ، یک پدیده جدید و مدرن است ، در اواخر سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ عنوان برندینگ نه تنها برای کمپانی ها و محصولات آنها به گسترش یافت بلکه این پدیده به شهرداری ها ، دانشگاه ها ، سازمان های غیرانتقاعی و حتی افراد نیز کشیده شد ، و در آن زمان برندینگ آغاز پیشرفت خود را شروع کرد ولی پدیده برندینگ به بسیار قبل تر بر می گردد.
 
هر چیزی نیاز به یک نام و یا یک نام تجاری دارد ، با این نام می توان از صداقت ، ارائه خدمات درست ، ارائه تضمین کیفیت  و دیگر موارد اطمینان حاصل کرد .
 
  پروژه مدیریت بازاریابی گردشگری
خلاصه :
برندینگ و اصول آن :
اغلب مردم و حتی شرکت های تجاری فکر می کنند که پدیده برندینگ ، یک پدیده جدید و مدرن است ، در اواخر سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ عنوان برندینگ نه تنها برای کمپانی ها و محصولات آنها به گسترش یافت بلکه این پدیده به شهرداری ها ، دانشگاه ها ، سازمان های غیرانتقاعی و حتی افراد نیز کشیده شد ، و در آن زمان برندینگ آغاز پیشرفت خود را شروع کرد ولی پدیده برندینگ به بسیار قبل تر بر می گردد.
هر چیزی نیاز به یک نام و یا یک نام تجاری دارد ، با این نام می توان از صداقت ، ارائه خدمات درست ، ارائه تضمین کیفیت  و دیگر موارد اطمینان حاصل کرد .
 برندینگ ، بخشی از بازاریابی است ، اصطلاحا یک استراتژی یا یک تکنیک نام دارد که عنوان یک تجارت را مشخص می کند ، در اصل محبوبیت یک نام تجاری است . برای هر شرکت حقوقی و یا هر نوع شرکتی دیگر که خدماتی را ارائه می دهد ،عنوان تجاری بسیار مهم است ، برای کسب محبوبیت این عنوان باید عناصری را رعایت نماید:
ارائه ی پیغام متمرکز و متحد الشکل برای شرکت تجاری خود در امر جذب مشتریان جدید
استخدام فارغ التحصیلات با استعداد برای ساخت شهرتی بهتر
جذب مخاطبان وفادار به شرکت و ارائه دخامت خوب به آنها
برندینگ (برند سازی) یکی از مهمترین جنبه های هر نوع تجارتی از نوع بزرگ یا کوچک و یا خرده فروشی می باشد. استراتژی های موثر برندینگ ، رقابت شما را در بین رقبای خود افزایش می دهد .
عنوان تجاری (برند) نشان دهنده این است که ، مشتریان چه انتظاراتی از نوع خدمات و محصولات ما دارند ، همچنین یک برند ما را از رقبای خود متمایز می کند .
آیا محصولات تجاری خود را با کیفیت و هزینه کم ارائه می دهید؟ آیا با مشتریان خود تعامل دارید؟ یا هدف شما ، ایجاد رضایت کاربران می باشد؟
همه ی این آیا ها ، در برندینگ به شدت تاثیر گذار هستند ، تنها ویژگی در برندینگ دقیقا همین مسئله می باشد ، که کاری کنید مخاطبان همواره شما را به یاد داشته باشند.
فهرست
برندینگ و اصول آن :
سایمون آنهولد :
نظریه برند ملی :
- گردشگری :
- برند ها :
- سیاست ها :
- سرمایه گذاری :
- فرهنگ :
- مردم :
تاج محل :
بازاریابی مکان های دیدنی میراث جهانی
گردشگری در آگرا و تاج محل
بازاریابی تاج محل ، مسائل آتی و چالش ها
 
 با آرزوی موفقیت....